Föreningar bjuds in till dialogmöte om den lokala överenskommelsen

Hur vill din förening samverka med kommunen? I vilka forum ska vi identifiera gemensamma utmaningar och prioriteringar? Hur ska den lokala överenskommelsen utvecklas för att fortsättningsvis stötta föreningslivet och kommunen? Föreningar är välkomna på dialogmöte.

Flera personer sitter runt ett mötesbord och pratar.

Den lokala överenskommelsen mellan kommunen och föreningslivet ska revideras. Därför bjuder Uppsala kommun in föreningarna till dialogmöte för att tillsammans prata om hur kommunen och föreningslivet ska samverka i framtiden. Det finns tre tillfällen för dialog att välja mellan:

• 24 oktober, 17.30–19.30 i Stadshuset
  • 9 november, 17.30–19.30 i Stadshuset
  • 20 november, 17.00–19.00 digitalt via Teams.

Välkommen!