Du som är intresserad av att hyra samma lokal en fast tid under en hel säsong ska göra din ansökan senast 31 mars. Kontakta bokningsservice för att få tillgång till säsongsbokningen.
Du som redan har en säsongsbokning kommer att få information och påminnelse om bokningen via e-post i god tid före 31 mars varje år.
Guide/lathund för att göra en säsongsansökan (PDF, 333 KB)
Avboka återkommande tid/säsongsbokning
En återkommande tid/säsongsbokning går att avboka på egen hand om det är mer än 5 dagar kvar till första bokningstillfället. Följ instruktionerna nedan.
• Logga in på Interbook Go.
• Klicka på ikonen Bokningar.
• Välj mellan vilka datum du vill se bokningar eller skriv in bokningsnummer och klicka på Sök.
• Markera säsongsbokningen som du vill avboka och klicka på Avboka.
Avboka enskilda tillfällen
Om första bokningstillfället i din säsongsbokning redan varit så måste resterande tillfällen avbokas som enskilda tillfällen. Följ instruktionerna nedan.
• Logga in på Interbook Go.
• Klicka på ikonen Bokningar.
• Välj mellan vilka datum du vill se bokningar eller skriv in bokningsnummer och klicka på Sök.
• Markera bokningen du vill ändra och klicka på Ändra.
• Markera det eller de tillfällen du vill avboka och klicka på Avboka.
Lägg till passerkort/taggar
De föreningar som valt att behålla sina taggar mellan säsonger måste själva lägga till dessa på sina säsongsbokningar. Följ instruktionerna nedan.
• Logga in på Interbook Go.
• Klicka på ikonen Bokningar.
• Välj mellan vilka datum du vill se bokningar eller skriv in bokningsnummer och klicka på Sök.
• Markera bokningen du vill lägga till passerkort/taggar på och klicka på Ändra.
• Klicka på Passerkort och sedan på Lägg till alla.
• Klicka på Spara. Om fliken Passerkort inte finns på bokningen så är det för att anläggningen inte har taggsystem utan enbart nycklar.
Kontakta bokningsservice
Kontakta bokningsservice för att boka lokal eller anläggning.
För att vi ska kunna ge dig bäst service, ber vi dig att i första hand kontakta oss med e-post. Om du lämnar ditt telefonnummer så ringer vi tillbaka.
E-post:
bokning@uppsala.se
Telefon:
018-727 13 90
Telefontider:
Måndag–fredag 09.00–12.00
Besöksadress:
Studenternas, entréplan på Sjukhusvägen 12K. Endast bokade besök.
Felanmälan:
Gör en felanmälan vid fel eller skada på bokad lokal eller
idrottsanläggning
Vid akuta fel, ring 0771-13 10 20, dygnet runt.
För löpande information om våra anläggningar: